Výběr podle značky:

Doporučujeme

Autobaterie EXIDE StartPRO, 12V, 215Ah, 1300A, EG2153

Autobaterie EXIDE StartPRO, 12V, 215Ah, 1300A, EG2153

Autobaterie EXIDE StartPRO, 12V, 215Ah, 1300A, EG2153 Rozměry :(délka) 518 mm x (šířka) 253 mm x (výška) 240 mm, hmotnost-61,1kg

4990,- Kč Detail

5. prosince 2021
Diamantové malování
www.diamantovani.eu

16. února 2024
Autobaterie
www.autobaterky.cz

JAK NAKUPOVAT?

Návod, jak při nákupu postupovat:
1) VYBRAT ZBOŽÍ DVĚMA ZPŮSOBY:

   1. Fulltextem - název zboží zadejte do políčka vyhledávání v pravém horním rohu a stiskněte tlačítko "Vyhledat"
   2. Podle typu produktu

2) DETAILNÍ INFORMACE O ZBOŽÍ

Po kliknutí na obrázek nebo název výrobku se dostanete na stránku, kde se dozvíte podrobné informace o ceně a druhu výrobku.

3) VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A ZMĚNA POČTU KUSŮ

Pokud chcete vybrané zboží koupit, klikněte na tlačítko "Koupit". Otevře se košík s přehledem objednaného zboží (název zboží, množství, cena). Pokud si přejete zakoupit více kusů od vámi zvoleného zboží, vyberte v rámečku "Množství" požadovaný počet kusů a klikněte na tlačítko "Přepočítat".

4) PŘIDÁNÍ DALŠÍHO ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU

V případě, že chcete do vašeho nákupního košíku přidat další zboží, klikněte na "Pokračovat v nákupu". V průběhu nakupování můžete kdykoli zobrazit obsah vašeho nákupního košíku pomocí odkazu "NÁKUPNÍ KOŠÍK" (v horní části stránky vpravo). Zboží vložené v košíku ještě neznamená nákup, ten proběhne až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře.

5) ODSTRANĚNÍ ZBOŽÍ Z NÁKUPNÍHO KOŠÍKU

Pokud chcete některé zboží z nákupního košíku odstranit, stačí stisknout ikonu křížku u dané položky a zboží se z košíku automaticky odstraní.

6) ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

Pozorně vyplňte své kontaktní údaje, zkontrolujte si, zda-li odpovídá typ, množství a cena vámi vybraného zboží. V prostřední části formuláře zvolte způsob platby (Na dobírku, Bankovní převod).
Poté klikněte na tlačítko "Odeslat objednávku".
V případě, že jsou všechny údaje vyplněny správně bude objednávka odeslána.

7) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Potvrzení vaší objednávky s její kompletní rekapitulací vám bude zasláno na emailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři.

ZPŮSOBY PLATBY

1) NA DOBÍRKU

Nejběžněji používaná platební metoda. České poště uhradíte částku, která je uvedená ve Vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží.

2) BANKOVNÍM PŘEVODEM

Platbu můžete uskutečnit předem bankovním převodem na náš účet u banky Fio, číslo účtu: 2400069655/2010. nebo mBank 670100-2201542462/6210 Jako variabilní symbol použijte číslo Vaší objednávky. Po provedení platby nám jsou peníze na účet připsány obvykle během 2 pracovních dní.
Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem).
Pro platbu ze Slovenské republiky předem bankovním převodem použijte účet u banky FIO, číslo účtu IBAN: SK26 8330 0000 0024 0006 9655 Tuzemská platba. Jako variabilní symbol použijte číslo Vaší objednávky. Po provedení platby nám jsou peníze na účet připsány obvykle během 2 pracovních dní.
Proplatbu ze zahraničí euro IBAN:SK87 8330 0000 0032 0006 9655  SWIFT/BIC:FIOZSKBAXXX
For payment abroad 
euro IBAN:SK87 8330 0000 0032 0006 9655  SWIFT/BIC:FIOZSKBAXXX
For payment abroad CZK  IBAN:CZ15 2010 0000 0024 0006 9655  SWIFT/BIC:FIOBCZPPXXX
3) OSOBNÍ PŘEVZETÍ

Po potvrzení mailem nebo telefonem, že je zboží připraveno, je možné jej vyzvednout na adrese
Vladimír Kudrna


Sklad Praha SmíchovPod Brentovou 9
8:00 - 21:00



tel +420 775197973




ČESKÁ POŠTA, ZÁSILKOVNA, ULOŽENKA

Poštovné činí 115 Kč při platbě Na dobírku.
Poštovné činí 80 Kč při platbě Bankovním převodem.
Pro olověné baterie je to podle hmotnosti do 10kg 130Kč (159Kč dobírka) + 100Kč za každých 12kg

Poštovné na Slovensko činí 150 Kč (6€) - zasíláme pouze objednávky zaplacené Bankovním převodem. Pro nákup ze Slovenské republiky počítejte s převodem Eur v kurzu 24 Kč za 1€. Celková cena v Eurech Vám bude zaslána emailem.
Neúčtujeme balné ani žádné další poplatky.
Pokud máme vámi objednané zboží skladem, odesíláme jej do 4 pracovních dní.(1. až 23.12. cca 10 dni)
Pokud zboží není skladem, budeme vás kontaktovat o delší dodací lhůtě na vámi zadaný email v objednávkovém formuláři.
Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena po dobu 14 dní. Pokud nebude vyzvednuta, vrací se po 14 dnech zpátky k nám. Opětovné poslání je o 60 Kč dražší a pouze po zaplacení Bankovním převodem (platí i pro případy zákazníků, kteří si opakovaně nevyzvedli různé objednávky učiněné na různé členy své rodiny).

ZÁSILKOVNA, ULOŽENKA, výdejní místo

Přeprava činí 99Kč do 3kg (115 Kč) do 10kg  při platbě Na dobírku.
Přeprava činí 60 Kč (90) do 10kg při platbě Bankovním převodem.
Pokud to chcete do jiného místa než v okolí adresy uvedte do poznámky nebo odpovezte. https://www.zasilkovna.cz/pobocky
Poštovné na Slovensko činí 120 Kč (5€) - pro objednávky zaplacené Bankovním převodem. Pro nákup ze Slovenské republiky počítejte s převodem Eur v kurzu 23 Kč za 1€. Celková cena v Eurech Vám bude zaslána emailem.Poštovné na Slovensko činí 160 Kč (7€) - při platbě Na dobírku. Pro nákup ze Slovenské republiky počítejte s převodem Eur v kurzu 23 Kč za 1€. 
Pokud máme vámi objednané zboží skladem, odesíláme jej do 4 pracovních dní.
Pokud zboží není skladem, budeme vás kontaktovat o delší dodací lhůtě na vámi zadaný email v objednávkovém formuláři.
Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena po dobu 14 dní. Pokud nebude vyzvednuta, vrací se po 14 dnech zpátky k nám. Opětovné poslání je o 60 Kč dražší a pouze po zaplacení Bankovním převodem (platí i pro případy zákazníků, kteří si opakovaně nevyzvedli různé objednávky učiněné na různé členy své rodiny).

GEIS PARCEL BALIKY.CZ, GLS, PPL, TOPTRANS

POSTUP PŘI PŘEVZETÍ ZÁSILKY A NÁSLEDNÉ UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Povinnosti zákazníka:

Převzetí zásilky

Při příjmu zásilky je příjemce povinnen zásilku vizuálně zkontrolovat.  V případě, že je zásilka zjevně poškozená, je postup následující:

-          Příjemce uvede výhradu o poškození řidiči do doručujícího listu

-          Příjemce sepíše ihned při doručení reklamační protokol. V případě, že doručující řidič nemá reklamační protokol k dispozici, je možné sepsat zápis o poškození na volný papír (zápis musí obsahovat, datum doručení zásilky a zjištění škody, číslo zásilky, název a adresu příjemce, popis zjištěného poškození, podpis doručujícího řidiče a přebírající osoby)

-          Pokud doručující řidič odmítne tento zápis zhotovit, nemusí příjemce zásilku přijmout

-          V případě, že obal zásilky nejeví žádné známky poškození, není doručující řidič povinen čekat na rozbalení a kontrolu zásilky

-          Razítka, která obsahují poznámky „S VÝHRADOU“ nebo zápis, který obsahuje jen poznámku „s výhradou“ , nemůžou být v tomto případě akceptována. Výhrada musí být vždy specifikována (poškozeno, promočeno, znično apod.)

-   zákazník informuje o škodní události e-shop

ZÁRUKA A REKLAMACE

1. Záručním dokladem pro uplatnění práv ze záruky slouží pokladní doklad či faktura, které jsou přiloženy k dodanému zboží.
2. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy, zejména ust. § 2158 zákona č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem.
3. Dle § 2161 odst. 1 občanského zákoníku prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a,
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
4. Dle § 2164 občanského zákoníku má-li věc vadu, která nebrání užívat věc k určenému účelu, lze ji prodat jen za nižší cenu, než je obvyklá cena bezvadné věci. Prodávající kupujícího upozorní, že věc má vadu a o jakou vadu se jedná, není-li to zřejmé již z povahy prodeje.
5. Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v bodě 3, může dle § 2169 občanského zákoníku kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
6. Dle § 2170 občanského zákoníku právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
7. Kupující je oprávněn dle § 2165 občanského zákoníku uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, uplatní se ustanovení § 2113 a následující občanského zákoníku upravující záruku za jakost (zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti; tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti zboží na obalu nebo v reklamě). Dle § 2166 občanského zákoníku požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. V potvrzení uvede i své jméno, sídlo a identifikující údaj, popřípadě i další údaje potřebné ke zjištění jeho totožnosti.
8. Dle § 2167 občanského zákoníku se ustanovení § 2165 občanského zákoníku nepoužije,
a) u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
b) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
c) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo
d) vyplývá-li to z povahy věci.
9. Zákazník je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zboží, je zákazník povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zboží za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno.
10. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním, přičemž u baterií se jedná zejména o přirozený pokles kapacity v průběhu stárnutí baterie.
11. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
Při uplatnění reklamace je nutno předložit:
• reklamované zboží v originálním obalu bez porušené pečetě
• stručný popis závady
Reklamované zboží zašlete na adresu: Ing. Vladimír Kudrna, Pod Brentovou 617/9, 155 00 Praha 5.Dopravu hradí kupující na vlastní náklady.
12. Při případném sporu mezi kupujícím a prodávajícím je možné využít mimosoudního řešení sporu. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. V případě zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu je prodávající povinen se vyjádřit ve lhůtě 15 pracovních dnů od doručení vyrozumění o zahájení. Prodávající je povinen úzce spolupracovat a poskytnout ČOI součinnost potřebnou k efektivnímu řešení spotřebitelského sporu.

DALŠÍ DŮLEŽITÁ UPOZORNĚNÍ

Při přejímce akumulátorů dbejte na kontrolu přebíraných článků / baterií. Mechanické a elektrické poškození okamžitě reklamujte a reklamaci neprodleně uplatňujte u dodavatele a u dopravce. Po převzetí zboží a potvrzení příslušných dokumentů (dodací list, faktura) bude brán při reklamaci zřetel s výjimkou skrytých výrobních a funkčních vad. Záruka na olověné akumulátory je poskytována v délce 24 měsíců od data prodeje. Záruka se vztahuje na funkčnost akumulátoru (schopnost nabít a vybít) a skryté výrobní vady. Záruka se nevztahuje na ztrátu kapacity vlivem používání, nevhodného skladování po zakoupení a nevhodného provozování akumulátoru. Dále se záruka nevztahuje na mechanické poškození akumulátoru, vyjma případu vnitřního zkratu způsobeného skrytou výrobní vadou. Záruka se také nevztahuje na poškození teplem a zásahem vyšší moci (povodně, zemětřesení, údery blesku, požáry a jiné živelné pohromy). Záruka se nevztahuje na poškození vlivem výbuchu, jelikož při správné instalaci a provozu k takovémuto jevu nemůže běžně dojít. Záruka se nevztahuje na poškození vlivem lidského faktoru.  Kapacita i životnost olověných akumulátorů je vztažena ke konečnému vybíjecímu napětí 1,75V na článek při C20. Vybíjení akumulátorů pod hranici 1,75V na článek snižuje jejich životnost, kapacitu a spolehlivost pro další použití. Obecně platí, že čím je olověný akumulátor vybíjen na nižší napětí, tím dochází k většímu / rychlejšímu vnitřnímu stárnutí a následnému poškození akumulátoru. Toto poškození se projevuje ztrátou kapacity a rozpadem desek akumulátoru. Rozpad desek akumulátoru se projevuje snížením provozního napětí akumulátoru a neschopností pojmout elektrický náboj. V případě, že se na akumulátoru projeví výše popsané vlastnosti a bude prokázáno, že akumulátor byl vybíjen pod napětí 1,75V na článek, bude považován takto projevující se akumulátor za opotřebený vlivem používání. Předpokládaná životnost baterií (5, 12, 15 let) je orientační údaj stanovený dle evropských norem. Této životnosti dosahuje baterie v ideálních laboratorních podmínkách. Při běžném dokonalém (monitorování a perfektní bezchybné udržování baterie + provoz přesně dle návodu) skutečném provozu dosahují baterie životnosti cca 60 – 70% předpokládané životnosti. Při běžném průměrném skutečném provozu (správná funkce nabíječe, dodržení teplot, vybíjení do 1,75V / článek atd...) dosahují baterie cca 50%předpokládané životnosti. Při ztíženém skutečném provozu (časté výpadky, hluboké vybíjení atd.) dosahují baterie cca 20% předpokládané životnosti. Tyto hodnoty platí při teplotě 20°C (+/- 1°C). Při provozu ve vyšších teplotách se skutečná doba životnosti baterií ještě snižuje (při každých dalších 8°C o 50%). Při výpočtu vhodné baterie je proto nutné tyto informace vzít na vědomí. Jednou z variant prodloužení životnosti je možné naddimenzování kapacity akumulátoru. V případě, že akumulátor vykazuje vlastnosti neodpovídající katalogovým hodnotám a z tohoto důvodu je reklamován, musí být předložen k přezkoušení společně s dokladem (kopií dokladu) o koupi na kterém je vyznačen datum nákupu. Na mechanicky, elektricky nebo tepelně poškozené akumulátory se nevztahují záruční podmínky, pokud nedošlo k vnitřnímu zkratu akumulátoru, který byl zapříčiněn skrytou výrobní vadou. Postupné snižování kapacity akumulátoru nepodléhá záruční době, jelikož se jedná o běžné opotřebení akumulátoru vlivem používání. Při určování “postupné” ztráty kapacity je nutné brát potaz na náročnost provozních podmínek, v kterých byl akumulátor provozován. Pokud se na těle akumulátoru během používání vyskytnou deformace nebo dokonce praskliny, jedná se o nevhodné / neodpovídající nabíjení. Na takto vzniklé deformace se nevztahuje záruční lhůta, jelikož se jedná o nesprávné zacházení ze strany uživatele.

SMLUVNÍ POKUTA

Pokud si kupující zvolí zaslání zboží na dobírku poštou, PPL, přepravou a nevyzvedne si zboží na poště do 14 dnů od odeslání zboží a toto zboží se vrátí zpět prodávajícímu, je kupující povinen uhradit náklady na poštovné prodávajícímu ve výši 99 Kč na účet 2400069655/2010 nejpozději 21 dnů od dne, kdy bylo zboží odesláno prodávajícím. V případě, že kupující neuhradí částku za poštovné souhlasí s připočtením penále ve výši 150 Kč.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Veškerá osobní data kupujícího jsou zpracovávána jen pro vyřízení objednávky a v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č.101/2000 sb., v aktuálním znění. Data jsou bezpečně uložena a nejsou poskytována třetím osobám mimo jejich nezbytného sdělení dopravci pouze za účelem doručení objednávky zákazníkovi. ve shodě s novou právní úpravou zákona č. 110/2019 Sb., o elektronických komunikacích eshop nezískává předem souhlas s jejich zpracováním. Eshop nezpracovává osobní udaje a nepoužívá cookies!! Všechny vyplněné udaje jsou z databáze vymazávána a odstraňována. Při nákupu po Vás požadujeme jen ty údaje, které jsou nezbytně nutné k vyřízení objednávky. Uvědomujeme si důvěrnost těchto informací a proto se zaručujeme, že budou použity jen v rámci obchodu battery.nabizi.cz a nedostanou se v žádné podobě nikomu jinému.

Ceny se mohou v průběhu času měnit na základě Akcí na zboží, Slev, Novinek atd. Cena, za kterou zboží objednáte je závazná a nelze ji měnit.

JSME TU PRO VÁS!