Hlavní kategorie » Startovací AUTObaterie » AKUMA » Startovaci
Autobaterie Akuma Vortek 12V 46Ah 450A
|
Informace
- bezúdržbový akumulátor díky technologii olovo / vápník (provedení podle normy DIN)
- zvýšený startovací výkon
- nízké samovybíjení
- kontrolní systém (magické oko)
- tradiční značka (kvalita)
- nejuniverzálnější hybridní technologie
- garance parametrů zajištěna evropskou kodifikací ETN
- prodloužená životnost
- komplexní produktová řada
- držadlo pro snadnou manipulaci
- osvědčený design
Akuma = Hybridní konstrukce
Při výrobě negativní elektrody je použita slitina olovo-vápník (PbCa), která v kombinaci s nízko antimonovou slitinou pozitivní elektrody zajišťuje minimální samovybíjení akumulátoru, stabilní nabíjecí charakteristiku, minimální spotřebu destilované vody při provozu. V laboratorních a provozních podmínkách je tato spotřeba výrazně pod 2g/Ah skutečné kapacity zkoušeno dle metodiky normy ČSN EN 60095-1, což v podstatě z tohoto akumulátoru činí akumulátor v bezúdržbovém provedení s max. prodlouženým intervalem případného dolévání destilované vody - max.1 za rok, a to v závislosti na správně seřízené dobíjecí soustavě na vozidle a náročnosti provozu.
Akuma = Kapsová separace
Pro oddělení pozitivně a negativně nabité elektrody je použit tzv. kapsový separátor z vysokomolekulárního PE, který je nejen vysoce odolný proti dlouhodobému působení elektrolytu, ale má zároveň i minimální elektrický odpor. Svou funkci kapsy plní dokonale - zabraňuje vzniku mezi elektrodových zkratů, čímž je dále prodloužena životnost akumulátoru.
Akuma = Centrální odplynování
Je to ochrana proti zpětnému zážehu do baterie a nevytékavosti kapalného elektrolytu. Centrální odvod plynů z jednotlivých článků baterie zajišťuje víko EURO Kamina. Hermeticky utěsněné zátky a centrální odplynovací kanál odvádějí plyny k bočnímu vývodu, který je opatřen proti zážehovou zátkou. Proti zážehová zátka umožňuje odvod plynů mimo prostor vozidla a protože obsahuje keramickou mikroporézní vložku, která zabraňuje iniciaci exploze baterie vznícením odváděných plynů. Celý systém zajišťuje nevytékavost elektrolytu
|